Afbeelding

Paaszangavond IKO

Door: Ben Overbeek Algemeen

Het Interkerkelijk Kontakt Oudewater verzorgt op dinsdag 12 april om 19.00 uur een Paaszangavond in de Tuinzaal van De Wulverhorst.

Op deze woensdag na Pasen gaan wij onze blijdschap over de verrijzenis van de Heer weer gestalte geven door het zingen van vrolijke liederen met betrekking tot de verrijzenis.

Samen met het Seniorenkoor o.l.v. Peter den Hertog met op de piano Arie Breur.

De samenzang zal worden begeleid door: Sijke Boulogne en Laura van de Bunt met fluit en Arie Breur op piano. Om 19.00 uur beginnen we met een kopje koffie of thee en om 19.15 uur opent de voorzitter van het I.K.O. de avond. Na de evangelielezing zal een korte overweging worden gehouden.

U bent hierbij van harte uitgenodigd om met ons de verrezen Christus te vieren!

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 33 minuten geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 2 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 4 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 5 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 7 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 9 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 10 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 11 uur geleden