Bas Verboom met clustermanager Herbert Willemsen en nieuwe ploegchef Wouter van Rooijen.
Bas Verboom met clustermanager Herbert Willemsen en nieuwe ploegchef Wouter van Rooijen.

Nieuwe ploegchef voor brandweer Haastrecht

Door: Mireille van der Ham Algemeen

Op vrijdag 30 juni vond de ploegchef-overdracht plaatst op de brandweerkazerne in Haastrecht. In verband met een andere baan als clustermanager in Veiligheidsregio Hollands Midden was het na 4,5 jaar voor Bas Verboom zijn laatste dag in functie als ploegchef. Wouter van Rooijen neemt per 1 juli het stokje van hem over.

Clustermanager Herbert Willemsen bedankte Bas voor zijn inzet voor het werk binnen en buiten de kazerne de afgelopen jaren en wenste Wouter veel succes in zijn nieuwe functie.

Wil je ook brandweervrijwilliger worden? Kijk op wordbrandweer.nl en meld je aan! Of kom op maandagavond langs op de oefenavond vanaf 19.30 uur in de kazerne van Haastrecht.

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 1 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 3 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 5 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 6 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 8 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 10 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 11 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 12 uur geleden