Afbeelding
pr

Jupiter dames 1 tankt vertrouwen

Door: Ben Overbeek Algemeen

Met een zo goed als volledig fitte selectie trad Jupiter dames 1 onder leiding van Marco Spruijt zaterdag aan tegen VSTS-dames 2 uit Bodegraven. Alleen Sabine Slootweg-Reparon moest met een blessure nog van de zijkant toekijken. De dames schoten uit de startblokken en mede door de support van de mini’s van de week Kyra en Jasmijn pakten ze de eerste set met maar liefst 25-11.

In de tweede set kon VSTS wat meer aanhaken, maar door sterk aanvallend werk van passer lopers Marion van den Hoogen en Vivian Streng was ook deze set met duidelijke cijfers voor Jupiter (25-19).

Waar in de eerste twee sets het begin voor Jupiter was, liep in de derde set VSTS al snel uit naar een voorsprong. Een sterke comeback was helaas niet voldoende. De spannende set eindigde in 26-28 voor VSTS.

In de laatste set was de focus weer terug en waren de dames extra gebrand om de set te pakken, het werd nog even spannend, maar mede door de goede verdediging van libero Melissa Klarenbeek en een fantastisch laatste punt van middenspeelster Shari van der Wilk pakte Jupiter de set met 25-21.

Met deze winst staat Jupiter op dit moment derde in de eerste klasse.

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 1 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 3 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 5 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 6 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 8 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 10 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 11 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 12 uur geleden