
Tweemaal zilver voor Romy
Door: Ben Overbeek AlgemeenTijdens het NK Ritmische Gymnastiek in Ahoy Rotterdam heeft Romy van Vliet uit Haastrecht afgelopen zondag twee zilveren medailles in de wacht gesleept.
Eén voor de hoepel oefening juniorengroep 1e divisie en één voor de Team NL Cup.
De cup was samengesteld uit teams van gymnasten van diverse verenigingen en in ieder team zat een Oekraïense gymnast
Romy traint bij RKSV Wilskracht in Alphen aan den Rijn.









