Afbeelding
Wim de Boevere

Een gezellige Inloopmiddag van Muziekvereniging OBK Driebruggen

Door: Ben Overbeek Algemeen

Afgelopen zaterdag 2 april jl. heeft Muziekvereniging OBK Driebruggen een hele gezellige repetitiedag met elkaar gehad. Bijna alle leden van de vereniging waren aanwezig.

OBK begon aan het eind van de middag met de open repetitie waarbij een aantal mensen kwam kijken en luisteren.
Daarna hebben de leden gezellig met elkaar gedineerd in Café Custwijc, waarna de vereniging nog twee blokjes repetitie heeft gedaan.
Dit in voorbereiding op het Voorjaarsconcert van zaterdag 14 mei.

Het was heel gezellig en nuttig, en absoluut voor herhaling vatbaar.

Meer info: www.obkdriebruggen.com

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 3 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 5 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 7 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 8 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 10 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 12 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 13 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 14 uur geleden