Lana en Eline mochten met juf Astridnamens de school het geld storten bij de Regiobank.
Lana en Eline mochten met juf Astridnamens de school het geld storten bij de Regiobank. pr

Samenwerkingsschool De Pelikaan haalt geweldig bedrag op

Door: Mireille van der Ham Algemeen

Van 8 tot en met 18 maart hebben de leerlingen van Samenwerkingsschool De Pelikaan zich ingezet voor de actie voor Oekraïne. De flessenactie en eigen acties van de leerlingen hebben een geweldig bedrag opgeleverd. Hiermee hebben de leerlingen een totaalbedrag van 1.380,10 opgehaald.

Twee leerlingen uit groep 7 hebben bij de RegioBank dit mooie bedrag gestort voor Giro 555. “We zijn enorm trots op onze leerlingen!”

Afbeelding
Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 2 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 4 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 6 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 7 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 9 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 11 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 12 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 13 uur geleden