Afbeelding
pr

Groep 8 Mariaschool neemt afscheid

Door: Ben Overbeek Algemeen

Groep 8 van de Mariaschool nam afgelopen vrijdag geheel in stijl afscheid met zomerse temperaturen. De ouders overvielen de kinderen op school en na een wandeling door de binnenstad stapten ze op een prachtige grote sloep.

De tocht, vergezeld van muziek en onder goede zangstemmen van de kinderen, ging een stuk over de IJssel richting de plaats voor het middagprogramma. De kinderen konden zich daar een paar uur uitleven op een gigantische stormbaan. Vol enthousiasme en onder het genot van een pizza ging de boottocht verder en met nog een ererondje door het centrum van Oudewater vervolgden ze hun weg naar de plaats voor het avondprogramma. Ondanks de coronaperikelen de afgelopen tijd werd het schooljaar en een schoolperiode toch op een memorabele manier afgesloten.

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 2 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 4 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 6 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 7 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 9 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 11 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 12 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 13 uur geleden