
P.V. De Zwaluw viert honderdjarig bestaan met open huis
Door: Ben Overbeek AlgemeenOp zaterdagmiddag 2 april vierden de leden van postduivenvereniging De Zwaluw uit Oudewater, samen met hun aanhang, het honderdjarig bestaan in café De Dijketelg in Papekop. De middag begon om 16.30 uur met koffie en gebak, een aantal toespraken, een driegangen buffet en een geweldig stukje muziek van Kees van Zandwijk. Ook was er een grote verloting. Tegen 23.00 uur ging iedereen voldaan naar huis.
6 mei 20.00 uur
In verband met de coronaperikelen was het feest al een aantal malen uitgesteld en zelfs de receptie afgelast. In plaats van die receptie is er op vrijdag 6 mei van 20.00 tot 22.00 uur een open huis in het verenigingsgebouw aan de Touwslag 1 in Oudewater voor leden, oud-leden, bestuurders en andere belangstellenden. Op die dag, bestaat de duivenclub precies 101 jaar.







