Afbeelding

Hulp nodig

Door: Ben Overbeek Algemeen

Ik maak nog wel eens gebruik van de Vrijwillige Hulpdienst, en deze vrijwilligers maken mij BLIJ en geven mij een optimistisch gevoel naast mijn handicap.

Ik durf hen zelfs te bellen voor kleine leuke ritjes, zoals kapper, tuincentrum en Henny’s Home!
En ze zijn dan zelfs bereid mee te winkelen en te helpen de kar te vullen.
Eens even geen ziekenhuisbezoeken, orthopedie etc.

Eerst durfde ik het niet, en misschien heeft u die schroom ook, en daarom wil ik dit delen met mensen die dit ook nodig hebben en er blij van worden. Mijn bakken zijn nu tóch gevuld met winterharde violen (zelf gedaan met rollator erbij), en dankzij de rit van de vrijwilliger!

Het zijn de kleine dingen die het doen, dus geef ik dit graag door.

Hartelijke groet,
Loes Scheel
Lange Burchwal 38

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 2 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 4 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 6 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 7 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 9 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 11 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 12 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 13 uur geleden