Afbeelding

Opbrengt collecte Woerdense Mantelmeeuw

Door: Ben Overbeek Algemeen

Ruim 16.000 euro is de opbrengst van de collecte die in augustus werd gehouden voor hospice- en terminale thuiszorgorganisatie De Mantelmeeuw.

Zo’n honderd collectanten gingen langs de deuren. Voor het eerst dit jaar kon ook via een tikkie worden gedoneerd. Ruim 10% van de huishoudens maakte daarvan gebruik. Het viel niet mee, ook door de vakantietijd, om aan voldoende collectanten te komen. Toch haalden al die vrijwilligers met hun collectebussen dit mooie bedrag op – een record in de geschiedenis van De Mantelmeeuw!

Al enige tijd is Coby inmiddels bezig aan de bank die de Vrienden van De Wulverhorst hebben bedacht.
De achtste bank 4 uur geleden
De scheidende wethouders: Pascal van der Hek, Wisja Pannekoek en Ria Boere.
Drie wethouders nemen afscheid in de Krimpenerwaard 6 uur geleden
Atelier Natuurschatten met kopers.
Koopjesmarkt in Haastrecht 8 uur geleden
Roekoe
PV De Zwaluw 9 uur geleden
Hoepelen
Geen zomercarnaval maar tropisch carnaval 11 uur geleden
De meiden van VVL MO17, meiden onder zeventien, lopen er weer helemaal tiptop bij.
VVL MO17 straalt in nieuwe outfit 13 uur geleden
Teddy de Voogt met haar pony Centannial Lorenzo
West Stichtse Ruiters boeken goede resultaten op regiokampioenschappen 14 uur geleden
Volle kades, veel gezelligheid.
IJsselweekend beleeft memorabele lustrumeditie 15 uur geleden